0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Karriereskift
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Gyldendal finder ny marketingchef i egne rækker

Landets største forlag har sat navn på sin nye marketingchef, der ifølge Gyldendals kommercielle direktør besidder »den helt rigtige kombination af høj faglighed, indsigt i og kærlighed til litteraturen.«

Karriereskift
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

35-årige Ane Brorson Fich Billeskov, der hidtil har haft titel af projektleder i Gyldendals marketingafdeling, får fremover ansvaret for at lede arbejdet med at markedsføre forlagets forfattere og udgivelser.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Vil du lære os bedre at kende?

Prøv Kulturmonitor uforpligtende i 14 dage

Prøv nu